Xnet

פורטל  התכנים של חטיבת המגזינים מקבוצת ידיעות אחרונות. האתר הושק באפריל 2011, הוקם כדי להציע לגולשים כתובת עיקרית אחת לתכנים אטרקטיביים ומרתקים, העוסקים בחידושים היפים ובטרנדים. את האתר בנה בית התוכנה של ידיעות אחרונות, "ידיעות טכנולוגיות". הפורטל מוקם ויופעל בידי קבוצת המגזינים של ידיעות אחרונות. והעורך הראשי הוא אילן יצחייק, ממקימי ynet והמשנה לעורך הראשי לשעבר וסמנכ"ל המסחר הוא פיני גורן, לשעבר סמנכ"ל המסחר של וואלה

זהו אתר לייף סטייל שמעצב את עולם ואורח החיים של הגולש. האתר בנוי ממערכת עיתונאית, המחויבת להביא בפני הגולשים מוצר איכותי ברוח המגזינים המובילים של הקבוצה בענף הפרינט, בדינמיות גבוהה ובממשק גרפי מתקדם, המותאם לאינטרנט המהיר.

חדשנותו של האתר באה לביטוי בחוויית גלישה אסתטית, המדגישה מאוד את יתרונותיו הוויזואליות. האתר מציג גישה חדשה לתוכן גולשים, ומזמין את קוראיו להיות שותפים פעילים בכל מרחבי התוכן, באמצעות מנגנון ייחודי למשלוח תגובות ומידע.

האתר מפעיל פלטפורמת בלוגרים עצמאית, המארחת עשרות כותבים, בהם אמנים, אנשי אקדמיה ואנשי מקצוע מובילים מכל תחומי התוכן באתר. האתר מפיק ומגיש ערוצי תוכן ומידע במגוון גדול של תחומי עניין – אופנה ויופי , עיצוב ואדריכלות, משפחה ויחסים , אוכל ובריאות , טיולים ווידאו ומשלב גם ערוצים ייחודיים שמפעילים השבועונים והירחונים של קבוצת ידיעות אחרונות: לאשה , פנאי פלוס , מנטה , בלייזר  וGo.

לצד אלה, מארח האתר גם תכנים ושירותים של אתרים-שותפים, שפעלו עד כה עצמאית ברשת. האתר מציג כעשרים ערוצי תוכן שונים הכוללים וידאו, רובם ממקורות תוכן עצמאיים ואחרים מבוססי שיתוף פעולה עם אתרי תוכן ותיקים יותר, שיוטמעו באופן אינטגרטיבי באתר. ברוח השותפות, בין האתרים השותפים: רדיו מהות החיים המופעל בידי קרן אריסון, מאגר האטרקציות למשפחה, מגזין הפנאי הוותיק מרמלדה , מאגר המבשלים הביתיים תבשיל , הרשת החברתית הייחודית כמוני של מכון גרטנר במרכז הרפואי שיבא, ומאגר סרטוני ההדרכה בווידאו Home-Aid.

חטיבות התוכן העיקריות של xnet הן אופנה, עיצוב ואדריכלות, משפחה ויופי. לצד אלה יפעיל האתר ערוצי תוכן נוספים: רכילות, אוכל, יחסים, בריאות, טיולים, עשו בעצמכם, אסטרולוגיה ועוד.

הקטלוג

הקטלוג של Xnet ולאשה הוא זירת אופנה אינטרנטית, חדשה ומהפכנית, הגדולה בישראל. הקטלוג מציג את המותגים, המעצבים, הקולקציות והטרנדים הכי חמים בעולם האופנה הישראלי, שומר על חוויית גלישה יוקרתית ואולטרה-איכותית, ומציע סיבוב קניות אונליין, 24 שעות ביממה, ואפשרות רכישה של פריטים מתוכו ישירות מהבית.

הקטלוג מקדם מותגים ופריטי אופנה במגוון גדול של "חלונות תצוגה". בין היתר, יאפשר הקטלוג למעצבים ולמותגים שישתתפו בו-  אפשרויות פרסום שונות:

  • הקמת "חנות דגל" אונליין, שתציג פריטים מהקולקציה של כל מעצב, סרטוני וידאו, מבצעים מיוחדים וקופונים לרכישת פריטים בהנחה.
  • אפשרות לנהל פעילות מסחר אלקטרוני ישירות מול הלקוחות, ללא צורך בהקמת אתר פרטי או מערך סליקה יקר.
  • מקום ומעמד נחשב בשורה אחת עם עשרות מעצבים ומותגים מובילים בישראל.
  • קידום מהותי בחיתוכי חיפוש שונים בתוך הקטלוג: לפי שם המותג, מחיר הפריט, הצבע או הטרנד.
  • אופטימיזציה של החיפוש גם במנועי חיפוש ברשת – גוגל, בינג ואחרים.
  • קישור וקידום דרך כתבות ודיווחים ב-Xnet, פורטל הלייף-סטייל של ידיעות אחרונות.
  • חשיפה גדולה של כל מותג בפני קהל רחב, חדש, מפולח, מכוון אופנה, מוביל דעת קהל ומאוד אינטרנטי.

(יו"ר קבוצת המגזינים: מימי נופך-מוזס, סגן יו"ר קבוצת המגזינים: יעקב נצר, העורך הראשי: אילן יצחייק, סמנכ"ל מסחרי: פיני גורן)

נתונים מספריים:

1,400,000 משתמשים ייחודיים (יוניקים) בחודש

3.6 עמודים נצפים בממוצע לגולש

20:00 דקות- זמן שהייה ממוצע באתר

טווח גילאים 22-55

70% נשים ו- 30% גברים

קהל איכותי וממוקד

ממוצע ) CTRאחוז ההמרה) עומד על % 0.1 (גבוה פי 2.5 ממוצע ההקלקה הארצי).

תמחור לפריסה כללית לפי CPM6 -לא כולל מוצרי פרימיום.

 

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום
לחץ כאן לשיחה עם נציג קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום