קונטרס החדשות

singleimage

 

קונטרס החדשות מרכז את רוב העניין השבועי, המהווה כר יסודי להתפתחויות עיתונאיות במהלך אותו היום שישי ספציפית, ובמהלך אותו השבוע. הקונטרס אף מהווה סמן ימני לאמצעי מדיה רבים נוספים (טלויזיה, רדיו ואינטרנט), נתוני החשיפה של העיתון הינם למעלה מ-34 אחוז בקרב קוראי העיתונים בישראל.

בשער של קונטרס החדשות של הסוף שבוע, יש ריכוז של האירועים החשובים ביותר של אותו הסוף שבוע. בנוסף לכתבות שישנן בקונטרס עצמו, בשער יופיעו תמיד הכתבות המרכזיות של כל מוספי העיתון. לדוגמא, בשער הקונטרס יכולה להופיע כפרומו כתבה שמתפרסמת ב7 לילות, כתבה שמתפרסמת ב7 ימים, כתבה מהמוסף לשבת- אלו יהיו הכתבות המרכזיות ביותר, המיוחדות והבלעדיות שהן גולת הכותרת של אותו עיתון סופשבוע.

הכתבים המומחים ביותר כותבים בקונטרס החדשות, כל אחד בתחומו- פוליטי, מדיני, צבאי, פלילי ועוד.

  1. בין כתבי הדגל של קונטרס החדשות של ידיעות אחרונות: אתי אברמוב, שמעון שיפר וסמדר פרי.
  • בתוך קונטרס החדשות של סוף השבוע מופיעים עמודי הספורט, ולא כמו בימי חול – במוסף בנפרד.
  • בשער האחורי של קונטרס החדשות תמיד יהיו כמה ידיעות קלילות ומעניינות של אותו השבוע, בנוסף באופו קבוע ישנה מפת מזג אוויר של ערי ישראל.

החוברת הראשית של ידיעות אחרונות, הכותרת הראשית, מודפסת אחרונה בשרשרת אך היא ספינת הדגל והחוברת הנקראת ביותר על ידי הישראלים, מידי יום פותחים את הבוקר תכניות הטלוויזיה והרדיו עם ריכוז הכותרות הראשיות ולעיתים מקיימים עליהם דיונים וכדו', החשיפה האדירה לה זוכה הכותרת הראשית באה לידי ביטוי בתגובות אותם מקבלים המפרסמים בכותרת של ידיעות אחרונות, הקוראים נוטים לייחס חשיבות גדולה יותר לתוכן של ידיעות אחרונות והוא מצטייר בעיניהם כאמין יותר ביחס למקורות אינטרנטיים או עיתונים קטנים וכדו' כך גם בעצם מקבלים באותה הדרך המפרסמים בעיתון רוח גבית מהותית אשר תורמת רבות וגורמת למותג המפרסם בידיעות אחרונות להיראות חלק ממשהו גדול ויציב.

קונטרס החדשות של מהדורת סוף השבוע- מרכז בתוכו בנוסף, את הכתבות המרכזיות שיופיעו בשער מוספי המהדורה. בגלל שקונטרס החדשות הוא היסוד של העיתון יש בו טריגרים לכתבות נוספות שיופיעו בשאר המוספים.

 

 

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום
לחץ כאן לשיחה עם נציג קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום