פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום ב - ידיעות תל אביב

ידיעות תל אביב הוא העיתון המקומי הנפוץ ביותר באזור היחיד שנותן את הטון העיתונאי המקומי בתל אביב יפו. העיתון מגיע לקוראים הנאמנים של ידיעות אחרונות בעיקר באזורי מגורי המשפחות של תל אביב כגון: השכונות הצפוניות, יפו והסביבה, מרכז תל אביב וכדומה.

המקומון התל אביבי הותיק מופץ בכל יום שישי לקוראי ידיעות אחרונות גם למנויים וגם בדוכני העיתונים. קהל הקוראים של עיתון תל אביב הינו הקהל המוביל בקרב לקוחות קמעונאים שכן מגיע לקהל הבוגר והצרכני של אזור תל אביב.

בעיתון מפרסמים המותגים המובילים בישראל ארציים ומקומיים והפרסום בעיתון נותן את אות הפתיחה והפצת הבשורה ממדינת תל אביב לשאר רחבי הארץ.

ענפי הפרסום הפופולריים בתל אביב הם: חשמל אלקטרוניקה ומזגנים, מזון, ספורט, הלבשה והנעלה, ריהוט, פנאי וירידים שונים

עיתון תל אביב מודפס על כ-88 עד 156 עמודים (תלוי תקופה) ומכיל מקבץ פרסומות בתחילתו, כתבות תחקיר או כתבת תוכן איכותית אחרת רלוונטית, מדורי רכילות, פנאי, תרבות, ספורט וכדו. בין הכותבים בעיתון ניתן למצוא את ליהי לפיד אשר מהווה מוקד עניין מהותי בקרב קהל יעד נשי. חלק גדול מהתכנים המודפסים בעיתון מועברים גם לאתר האינטרנט של רשת מקומוני ידיעות אחרונות Mynet.

העיתון מודפס בפורמט גדול A3 בצבע מלא באמצעות בתי הדפוס של ידיעות אחרונות, לעיתים קרובות מפרסמים רבים בוחרים להכניס אינסרט בעיתון המקומי ובכך מקבלים חשיפה נקודתית וממוקדת בקרב קהל קוראי ידיעות אחרונות באיזור תל אביב בנוסף קיימת אפשרות לפרסום בדרך זו במחיר פיקס הכולל גם את ההדפסה וההפצה של האינסרט.

המפרסמים בעיתון ידיעות תל אביב לעיתים קרובות מפרסמים בו ולו רק כדי להיות חלק ממשפחת ידיעות אחרונות ונהנים ממחיר מקומי ריאלי יותר.

תקציבי הפרסום בעיתון תל אביב נעים בין 20,000 ש ל-100,000 ש לקמפיין לתקופה של מספר חודשים עד שנה.
ניתן להתאים את הפרסומות למיקומים רלוונטיים וכך לחבר את קהל היעד למפרסם טוב יותר.
אין ספק בעלות מול תועלת עיתון תל אביב מספק את הסחורה ומאפשר לשחקנים בעלי תקציב פרסום לא גדול לקבל דריסת רגל מכובדת וראויה ולהיות חלק ממשחק גדול יותר.

מְחַבֵּר


admin
לחץ כאן וקבל הצעת מחיר