פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום ב - 7 לילות

מהדורת יום שישי של ידיעות אחרונות מופצת בכ- 700,000 עותקים.
מבנה העיתון ביום שישי כולל את החלקים הבאים:

*קונטרס החדשות.
*המוסף לשבת – מוסף פוליטיקה ואקטואליה
*7 ימים – מוסף כתבות רחב
*7 לילות – מוסף הבידור השבועי, כולל מדריך שידורי טלוויזיה ומדור ספרות.
*ממון – המוסף הכלכלי היומי במתכונת של סוף השבוע.
*לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקי נדל”ן ורכב, מדור דרושים וכו’ במתכונת של סוף השבוע.
*ידיעות תקשורת – מוסף חדשותי מקומי לפי עיר מקומית
פרסום מודעות בידיעות אחרונות הוא מגוון וניתן להתאמה על פי מסגרת התקציב של הלקוח.
פרסום במהדורת שישי היא כדאית ביותר, מכוון שהמהדורה מופצת בכמות רבה במיוחד, ובהתאמה לכך יש לה קוראים רבים.

בנוסף, לקהל הקוראים של מהדורת שישי, יש יותר זמן לעלעל בעיתון מאשר בימי החול. בעקבות כך, ההתמקדות במודעה והאפקטיביות שלה על הקוראים היא גדולה ביותר. כמו כן, ניתן להתאים חבילת פרסום לפי המסר ותקציב פרסום.

העיתון מופץ בפורמט “טבלואיד”, עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז’אנר העיתונות הפופולרית בעולם ובו ניתן לבחור במודעות עם גדלים שונים.

בעיתון “ידיעות אחרונות” ניתן למצוא מידע רחב, מקיף חדשני ומעודכן, כאשר במהדורת שישי קיים מוספים שונים וייחודים. תוכן העיתון של מהדורת שישי עוסק בחדשות, כלכלה פוליטיקה , אקטואליה כתבות, פרשנויות של הכותבים המובילים, מדורי רכילות, ספורט, ספרות טיולים, בריאות, דרושים, קניות בישול ופנאי בידור, מתן עצות לקוראי העיתון מענה על שאלות ומשחקים.

על פי סקרים שונים, הכסף הגדול נמצא בעיתונות סוף השבוע, שעל פי הערכות מכניסה כ-50% מההכנסות השבועיות של כל עיתון. ע”פ סקר TGI שנערך בחציון הראשון של 2012, עיתון ידיעות אחרונות ממשיך להיות העיתון החזק של יום שישי ופותח פער מ’ישראל היום’. בחציון הראשון של 2012 בשנת 2011 החשיפה ל’ידיעות’ רשמה גידול קל מ-42.8% בחציון השני של 2011 ל-43.4% בינואר-יוני 2012. בחציון הראשון של 2011 רשם העיתון 44.3% ובזה שלפניו – 43.1%.

מְחַבֵּר


admin
לחץ כאן וקבל הצעת מחיר