פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום ב - מוסף הספורט

מוסף הספורט של ידיעות אחרונות מגיע לכמות הקוראים הגדולה ביותר בקטגורית הספורט, יותר מכל עיתון אחר.

קהל היעד: עיקר קוראי הספורט של ידיעות אחרונות הם גברים מכל הגילאים! לחלק מהגיליונות אורך חיי מדף גבוהים יותר (מוסף מיוחד ליורו, מוסף מיוחד לאולימפיאדה, מוסף מיוחד למונדיאל…)

סיבה נוספת ומשמעותית לכך שמוסף הספורט של ידיעות הוא העיתון המוביל בישראל בתחומו, היא פנל הכתבים המומחים ואנשי הספורט הידועים. בין היתר:  נדב יעקבי, רפאל נאה, אריה מליניאק, עמיר פלג ועוד..

הכתבים הללו מרחיבים את החשיפה למוסף, העיתון מחדש את עצמו ואת הכתבים שלו. האחרון שהצטרף הוא הכוכב החדש גלעד שליט. לשליט יש טור קבוע פעם בשבוע, בעמוד שלם שלו יחד עם אריק הניג.

במוסף הספורט בשונה ממוספים אחרים ניתן לצפות מראש מתי יהיה כדאי לפרסם ומתי פחות, כאשר מדברים על מוסף הספורט המוביל בישראל ניתן להסיק לבד כי ברגע שיש אירוע ספורט מסוקר באופן טבעי תעלה החשיפה למוסף באופן מהותי. מחירי הפרסום בידיעות אחרונות באופן גורף אינם משתנים בהתאם לתקופה או לפופולריות המוצר (אולי כי בדרך כלל אין תנודות ברמת החשיפה למעט בספורט).

במוסף הספורט של ידיעות אחרונות ישנם דיווחים, כתבות בנושא ספורט והפקת מדור הספורט היומי. כאשר מתרחש אירוע ספורט בעל חשיבות כללית- למשל, זכייתה של נבחרת ספרד בגביע העולם בכדורגל- הדיווח על כך יתפרסם לא רק במדור הספורט, אלא גם בעמודי החדשות המיועדים לכלל הקוראים- כמעין כתבה תמציתית וטריגר להמשך קריאת הכתבה במוסף הספורט.

בשנה האחרונה ידיעות אחרונות ו-Ynet הקימו מערך ספורט משותף לאתר ולעיתון היומי. במסגרת מערך זה מוזגו מחלקות הספורט של שני הגופים ופועלים במערך כתבים וצלמים משותף, בנוסף לבעלי התמחויות ייחודיות. זהו מהלך  יוצא דופן לקבוצת ידיעות אחרונות, מאחר והיא מקפידה על הפרדת תכנים בין האתר לבין העיתון היומי.

מבחינת המפרסם במוסף הספורט של ידיעות אחרונות,  מדובר לעיתים בהזדמנות וזה כמובן בתנאי שהוא מחפש את קהל היעד הגברי הישראלי. מודעות פרסום אשר מיועדות לקהל ספורטיבי אף מציגות תוצאות טובות הרבה יותר שכן רמת המעורבות של הקורא היא גבוהה מאד.

 אפשרויות פרסום במוסף הספורט של ידיעות אחרונות:

עמוד ראשון- ספורט בלבד (8*”1 בלבד)

“1 ליד מערכת

8*”7.5 (מיני דאבל) במרכז כפולה

עמוד שלם ראשון לפני אמצע ועמוד שמאלי

עמוד שלם לפני אמצע

עמוד שלם ראשון אחרי האמצע ליד מערכת או עמוד שמאלי

עמוד שלם אחרי האמצע

שער אחורי

מְחַבֵּר


admin
לחץ כאן וקבל הצעת מחיר