פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום במגזינים

קבוצת ידיעות אחרונות הינה קבוצת התקשורת החזקה ביותר בישראל.
קבוצת ידיעות אחרונות מונה מגזינים רבים המופצים בכל הארץ!

פרסום במגזינים

  • לאשה – לאשה הוא שבועון ארצי מבית ידיעות אחרונות.
    “לאשה” הינו מגזין הנשים המוביל והנקרא בישראל.
    שבועון “לאשה” הוא חלק בלתי נפרד מחייהן של מאות אלפי נשים בישראל.
    לאשה פונה לנשים דעתניות, משכילות ומעודכנות.
    מידי שבוע מציג עולם עשיר בתוכן מרתק: יופי ואופנה, ילדים ומשפחה,
    בריאות, סקס וזוגיות, רכילות…
  • פנאי פלוס – מגזין פנאי פלוס הוא מגזין מבית ידיעות אחרונות.
    המגזין השבועי סוקר בתחומי הבידור, רכילות, פנאי, תרבות, אופנה,מוזיקה,
    קולנוע, טלוויזיה ועוד. מגזין פנאי פלוס נחשב למגזין המוביל בתחום הבידור.
    יתרונות פרסום בפנאי פלוס הן חשיפה לקהל קוראים צעיר ומבוגר,
    הפרסום הייחודי, העיתון ברור לקריאה ונעים לעין.
  • ראש אחד – עיתון ראש 1 הוא שבועון מבית ידיעות אחרונות המיועד לבני נוער.
    העיתון יצא לראשונה בשנת 1988.
    בעיתון ישנם כתבות, אופנה, בידור ועוד. העיתון מופץ בכל רחבי הארץ.
    העיתון מאופיין בחשיבה הצעירה שבתוכו.
    העיתון מכוון את התוכן והכתיבה שלו לעבר הקהל הצעיר, בני נוער.
  • בלייזר – בלייזר הוא ירחון ישראלי בהוצאת “ידיעות אחרונות”, המיועד לקהל יעד גברי.
    ומוגדר “מגזין נישה”.קבוצת “ידיעות אחרונות” החלה במהלך של יצירת מגזיני-נישה,
    ו”בלייזר” היה השם שניתן למגזין הנישה הגברי של הקבוצה.
    המגזין מופץ בכ- 65,000 עותקים מידי חודש.
  • מנטה – מגזין “מנטה” מגזין הבריאות ואיכות החיים מס’ 1 בישראל מבית ידיעות אחרונות.
    “מנטה” הנו מגזין מבית “ידיעות אחרונות” המכיל כתבות ומדורים בתחום הבריאות ואיכות חיים, כושר וחיטוב,
    סקס- מיניות, תזונה ודיאטה, יופי ואסתטיקה, אופנה, רפוא ועוד;
    הירחון מופץ ב- 70,000 עותקים אחת לחודש.
  • גו GO – הוא מגזין אופנה ישראלי, מבית ידיעות אחרונות,
    היוצא לאור אחת לחודש ועוסק באופנה, טיפוח, אהבה, סקס, רכילות ובידור.
    הירחון החל להופיע בינואר 2004 ומופיע מאז ועד היום בקביעות.
    קהל היעד של המגזין הוא צעירות בנות 18-25.

קבוצת “ידיעות אחרונות” שהחלה במהלך של יצירת מגזיני-נישה,  היא בית למגזינים מתחומים שונים- בידור, רכילות, בני נוער, ילדים, גברים, בריאות, לייף סטייל, נשים.  המגזינים שבבעלות קבוצת ידיעות אחרונות שמים אותה על המפה, כקבוצת התקשורת החזקה בישראל, גם בפן הנישתי של התקשורת הישראלית. כל המגזינים של ידיעות אחרונות הם מהמובילים ביותר, כל אחד בסוגו. המגזינים הם רווחים, בעלי קהל קוראים רחב ועקבי של שנים, דבר המושך מפרסמים גדולים ורבים לפרסם במגזינים השונים. כל מפרסם מתמקד במגזין שהכי מזוהה עם המוצר שאותו הוא מפרסם. כלומר, פרסום במגזין נישתי הוא אפקטיבי ביותר, מכוון שהוא ממוקד לקהל קוראים נאמן ורחב- כל המגזינים מופצים ברמה הארצית. זהו שילוב מנצח שיכול לתת את התוצאות המירביות למפרסמים.

  • לאשה – לאשה הוא שבועון ארצי מבית ידיעות אחרונות.
    “לאשה” הינו מגזין הנשים המוביל והנקרא בישראל.
    שבועון “לאשה” הוא חלק בלתי נפרד מחייהן של מאות אלפי נשים בישראל.
    לאשה פונה לנשים דעתניות, משכילות ומעודכנות.
    מידי שבוע מציג עולם עשיר בתוכן מרתק: יופי ואופנה, ילדים ומשפחה,
    בריאות, סקס וזוגיות, רכילות…
  • פנאי פלוס – מגזין פנאי פלוס הוא מגזין מבית ידיעות אחרונות.
    המגזין השבועי סוקר בתחומי הבידור, רכילות, פנאי, תרבות, אופנה,מוזיקה,
    קולנוע, טלוויזיה ועוד. מגזין פנאי פלוס נחשב למגזין המוביל בתחום הבידור.
    יתרונות פרסום בפנאי פלוס הן חשיפה לקהל קוראים צעיר ומבוגר,
    הפרסום הייחודי, העיתון ברור לקריאה ונעים לעין.
  • ראש אחד – עיתון ראש 1 הוא שבועון מבית ידיעות אחרונות המיועד לבני נוער.
    העיתון יצא לראשונה בשנת 1988.
    בעיתון ישנם כתבות, אופנה, בידור ועוד. העיתון מופץ בכל רחבי הארץ.
    העיתון מאופיין בחשיבה הצעירה שבתוכו.
    העיתון מכוון את התוכן והכתיבה שלו לעבר הקהל הצעיר, בני נוער.
  • בלייזר – בלייזר הוא ירחון ישראלי בהוצאת “ידיעות אחרונות”, המיועד לקהל יעד גברי.
    ומוגדר “מגזין נישה”.קבוצת “ידיעות אחרונות” החלה במהלך של יצירת מגזיני-נישה,
    ו”בלייזר” היה השם שניתן למגזין הנישה הגברי של הקבוצה.
    המגזין מופץ בכ- 65,000 עותקים מידי חודש.
  • מנטה – מגזין “מנטה” מגזין הבריאות ואיכות החיים מס’ 1 בישראל מבית ידיעות אחרונות.
    “מנטה” הנו מגזין מבית “ידיעות אחרונות” המכיל כתבות ומדורים בתחום הבריאות ואיכות חיים, כושר וחיטוב,
    סקס- מיניות, תזונה ודיאטה, יופי ואסתטיקה, אופנה, רפוא ועוד;
    הירחון מופץ ב- 70,000 עותקים אחת לחודש.
  • גו GO – הוא מגזין אופנה ישראלי, מבית ידיעות אחרונות,
    היוצא לאור אחת לחודש ועוסק באופנה, טיפוח, אהבה, סקס, רכילות ובידור.
    הירחון החל להופיע בינואר 2004 ומופיע מאז ועד היום בקביעות.
    קהל היעד של המגזין הוא צעירות בנות 18-25.

קבוצת “ידיעות אחרונות” שהחלה במהלך של יצירת מגזיני-נישה,  היא בית למגזינים מתחומים שונים- בידור, רכילות, בני נוער, ילדים, גברים, בריאות, לייף סטייל, נשים.  המגזינים שבבעלות קבוצת ידיעות אחרונות שמים אותה על המפה, כקבוצת התקשורת החזקה בישראל, גם בפן הנישתי של התקשורת הישראלית. כל המגזינים של ידיעות אחרונות הם מהמובילים ביותר, כל אחד בסוגו. המגזינים הם רווחים, בעלי קהל קוראים רחב ועקבי של שנים, דבר המושך מפרסמים גדולים ורבים לפרסם במגזינים השונים. כל מפרסם מתמקד במגזין שהכי מזוהה עם המוצר שאותו הוא מפרסם. כלומר, פרסום במגזין נישתי הוא אפקטיבי ביותר, מכוון שהוא ממוקד לקהל קוראים נאמן ורחב- כל המגזינים מופצים ברמה הארצית. זהו שילוב מנצח שיכול לתת את התוצאות המירביות למפרסמים.

  • לאשה – לאשה הוא שבועון ארצי מבית ידיעות אחרונות.
    “לאשה” הינו מגזין הנשים המוביל והנקרא בישראל.
    שבועון “לאשה” הוא חלק בלתי נפרד מחייהן של מאות אלפי נשים בישראל.
    לאשה פונה לנשים דעתניות, משכילות ומעודכנות.
    מידי שבוע מציג עולם עשיר בתוכן מרתק: יופי ואופנה, ילדים ומשפחה,
    בריאות, סקס וזוגיות, רכילות…
  • פנאי פלוס – מגזין פנאי פלוס הוא מגזין מבית ידיעות אחרונות.
    המגזין השבועי סוקר בתחומי הבידור, רכילות, פנאי, תרבות, אופנה,מוזיקה,
    קולנוע, טלוויזיה ועוד. מגזין פנאי פלוס נחשב למגזין המוביל בתחום הבידור.
    יתרונות פרסום בפנאי פלוס הן חשיפה לקהל קוראים צעיר ומבוגר,
    הפרסום הייחודי, העיתון ברור לקריאה ונעים לעין.
  • ראש אחד – עיתון ראש 1 הוא שבועון מבית ידיעות אחרונות המיועד לבני נוער.
    העיתון יצא לראשונה בשנת 1988.
    בעיתון ישנם כתבות, אופנה, בידור ועוד. העיתון מופץ בכל רחבי הארץ.
    העיתון מאופיין בחשיבה הצעירה שבתוכו.
    העיתון מכוון את התוכן והכתיבה שלו לעבר הקהל הצעיר, בני נוער.
  • בלייזר – בלייזר הוא ירחון ישראלי בהוצאת “ידיעות אחרונות”, המיועד לקהל יעד גברי.
    ומוגדר “מגזין נישה”.קבוצת “ידיעות אחרונות” החלה במהלך של יצירת מגזיני-נישה,
    ו”בלייזר” היה השם שניתן למגזין הנישה הגברי של הקבוצה.
    המגזין מופץ בכ- 65,000 עותקים מידי חודש.
  • מנטה – מגזין “מנטה” מגזין הבריאות ואיכות החיים מס’ 1 בישראל מבית ידיעות אחרונות.
    “מנטה” הנו מגזין מבית “ידיעות אחרונות” המכיל כתבות ומדורים בתחום הבריאות ואיכות חיים, כושר וחיטוב,
    סקס- מיניות, תזונה ודיאטה, יופי ואסתטיקה, אופנה, רפוא ועוד;
    הירחון מופץ ב- 70,000 עותקים אחת לחודש.
  • גו GO – הוא מגזין אופנה ישראלי, מבית ידיעות אחרונות,
    היוצא לאור אחת לחודש ועוסק באופנה, טיפוח, אהבה, סקס, רכילות ובידור.
    הירחון החל להופיע בינואר 2004 ומופיע מאז ועד היום בקביעות.
    קהל היעד של המגזין הוא צעירות בנות 18-25.

קבוצת “ידיעות אחרונות” שהחלה במהלך של יצירת מגזיני-נישה,  היא בית למגזינים מתחומים שונים- בידור, רכילות, בני נוער, ילדים, גברים, בריאות, לייף סטייל, נשים.  המגזינים שבבעלות קבוצת ידיעות אחרונות שמים אותה על המפה, כקבוצת התקשורת החזקה בישראל, גם בפן הנישתי של התקשורת הישראלית. כל המגזינים של ידיעות אחרונות הם מהמובילים ביותר, כל אחד בסוגו. המגזינים הם רווחים, בעלי קהל קוראים רחב ועקבי של שנים, דבר המושך מפרסמים גדולים ורבים לפרסם במגזינים השונים. כל מפרסם מתמקד במגזין שהכי מזוהה עם המוצר שאותו הוא מפרסם. כלומר, פרסום במגזין נישתי הוא אפקטיבי ביותר, מכוון שהוא ממוקד לקהל קוראים נאמן ורחב- כל המגזינים מופצים ברמה הארצית. זהו שילוב מנצח שיכול לתת את התוצאות המירביות למפרסמים.

    לחץ כאן וקבל הצעת מחיר