בעיתון “ידיעות אחרונות” ניתן למצוא מידע רחב, מקיף חדשני ומעודכן, כאשר לכל יום בשבוע
קיים מוסף חדש הייחודי רק לו. בין מוספי העיתון ניתן למצוא מוספי חדשות, כלכלה פוליטיקה ,
אקטואליה כתבות, פרשנויות של הכותבים המובילים, מדורי רכילות, ספורט, ספרות טיולים,
בריאות, דרושים, קניות בישול ופנאי בידור, מתן עצות לקוראי העיתון מענה על שאלות
ומשחקים.
העיתון מופץ בפורמט “טבלואיד”, עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז’אנר העיתונות הפופולרית בעולם ובו ניתן לבחור במודעות עם גדלים שונים. כמו כן, ניתן להתאים חבילת פרסום לפי המסר ותקציב פרסום.
מבנה העיתון- בימי חול:
קונטרס החדשות.
24 שעות – מוסף כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.
ממון – מוסף כלכלה.
ספורט – חדשות הספורט וכן מדור רכילות.
מוספים המצורפים לידיעות אחרונות בימי החול:
יום ראשון: זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות.
יום שני: מסלול – מוסף תיירות.
יום שלישי: לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקי נדל”ן ורכב, מדור דרושים וכו’.
יום רביעי: זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.
הפצה: 350,000 עותקים בכל יום חול.
על פי סקרים שונים ישנה מגמת עלייה בחשיפת קהל הקוראים בימי חול. על פי נתוני הסקרים עולה כי נרשמה עלייה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-63.2% (יולי-דצמבר 2011) ל-66.5% (ינואר-יוני 2012).
העיתון מופץ בפורמט “טבלואיד”, עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז’אנר העיתונות הפופולרית בעולם ובו ניתן לבחור במודעות עם גדלים שונים. כמו כן, ניתן להתאים חבילת פרסום לפי המסר ותקציב פרסום.
מבנה העיתון- בימי חול:
קונטרס החדשות.
24 שעות – מוסף כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.
ממון – מוסף כלכלה.
ספורט – חדשות הספורט וכן מדור רכילות.
מוספים המצורפים לידיעות אחרונות בימי החול:
יום ראשון: זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות.
יום שני: מסלול – מוסף תיירות.
יום שלישי: לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקי נדל”ן ורכב, מדור דרושים וכו’.
יום רביעי: זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.
הפצה: 350,000 עותקים בכל יום חול.
על פי סקרים שונים ישנה מגמת עלייה בחשיפת קהל הקוראים בימי חול. על פי נתוני הסקרים עולה כי נרשמה עלייה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-63.2% (יולי-דצמבר 2011) ל-66.5% (ינואר-יוני 2012).
העיתון מופץ בפורמט “טבלואיד”, עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז’אנר העיתונות הפופולרית בעולם ובו ניתן לבחור במודעות עם גדלים שונים. כמו כן, ניתן להתאים חבילת פרסום לפי המסר ותקציב פרסום.
מבנה העיתון- בימי חול:
קונטרס החדשות.
24 שעות – מוסף כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.
ממון – מוסף כלכלה.
ספורט – חדשות הספורט וכן מדור רכילות.
מוספים המצורפים לידיעות אחרונות בימי החול:
יום ראשון: זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות.
יום שני: מסלול – מוסף תיירות.
יום שלישי: לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקי נדל”ן ורכב, מדור דרושים וכו’.
יום רביעי: זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.
הפצה: 350,000 עותקים בכל יום חול.
על פי סקרים שונים ישנה מגמת עלייה בחשיפת קהל הקוראים בימי חול. על פי נתוני הסקרים עולה כי נרשמה עלייה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-63.2% (יולי-דצמבר 2011) ל-66.5% (ינואר-יוני 2012).
השאירו פנייה ואנו נחזור אליכם
Error: Contact form not found.
הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון
קבל הצעת מחיר אטרקטיבית