קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום

    כמו כן ניתן להפיץ אינסרטים וגם להפיק גם פורמטים מיוחדים, במיוחד במגזינים (כגון: עיטוף מיוחד, מודעה עם פרפורציה, מודעה עם כנפיים הנפתחת הצידה למס' עמודים וכו').

    למיקומה של המודעה חשיבות הן מבחינת המחיר והן מבחינת הבולטות. לרוב, מודעות הממוקמות בעמוד שמאלי זוכות לבולטות גבוהה יותר מאשר בעמוד ימני. מודעות בשער אחורי / קדמי זוכות אף הן לתשומת לב רבה יותר ולחשיפה גבוהה יותר גם כאשר העיתון מונח סגור על השולחן. מודעות הממוקמות לפני אמצע העיתון לרוב זוכות לחשיפה גבוהה יותר, בהנחה כי ברוב המקרים הקוראים אינם מספיקים לעיין בכל עמודיו של העיתון אלא בעיקר בעמודים הראשונים. גם התכנים המעניינים יותר הם לרוב בחלקו הראשון של העיתון. מודעות ב"בלוק" – ה"בלוק" אלו העמודים הראשונים במוספי סוף השבוע וברשתות המקומונים, בהן מתפרסם מקבץ של עמודי פרסום . ה"בלוק" מתאים בעיקר למודעות מכירתיות.

     להלן המחירונים לעיתון ידיעות אחרונות, לאתר Ynet ולעיתון כלכליסט.

    מוספים אחרים בכלכליסט שיכולים לעניין אותך...

    לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
    לחץ כאן וקבל הצעת מחיר