ניתן לפרסם פורמטים רבים ומגוונים של מודעות, עפ”י תקציב וצורך, בצבע או בשחור-לבן.
הפורמטים השכיחים הינם: מודעות דאבל ספרד (2 עמודים צמודים), עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, סטריפ, אינצ’ים בגדלים שונים.
כמו כן ניתן להפיץ אינסרטים וגם להפיק גם פורמטים מיוחדים, במיוחד במגזינים (כגון: עיטוף מיוחד, מודעה עם פרפורציה, מודעה עם כנפיים הנפתחת הצידה למס’ עמודים וכו’).
למיקומה של המודעה חשיבות הן מבחינת המחיר והן מבחינת הבולטות. לרוב, מודעות הממוקמות בעמוד שמאלי זוכות לבולטות גבוהה יותר מאשר בעמוד ימני. מודעות בשער אחורי / קדמי זוכות אף הן לתשומת לב רבה יותר ולחשיפה גבוהה יותר גם כאשר העיתון מונח סגור על השולחן. מודעות הממוקמות לפני אמצע העיתון לרוב זוכות לחשיפה גבוהה יותר, בהנחה כי ברוב המקרים הקוראים אינם מספיקים לעיין בכל עמודיו של העיתון אלא בעיקר בעמודים הראשונים. גם התכנים המעניינים יותר הם לרוב בחלקו הראשון של העיתון. מודעות ב”בלוק” – ה”בלוק” אלו העמודים הראשונים במוספי סוף השבוע וברשתות המקומונים, בהן מתפרסם מקבץ של עמודי פרסום . ה”בלוק” מתאים בעיקר למודעות מכירתיות.
להלן המחירונים לעיתון ידיעות אחרונות, לאתר Ynet ולעיתון כלכליסט.
כמו כן ניתן להפיץ אינסרטים וגם להפיק גם פורמטים מיוחדים, במיוחד במגזינים (כגון: עיטוף מיוחד, מודעה עם פרפורציה, מודעה עם כנפיים הנפתחת הצידה למס’ עמודים וכו’).
למיקומה של המודעה חשיבות הן מבחינת המחיר והן מבחינת הבולטות. לרוב, מודעות הממוקמות בעמוד שמאלי זוכות לבולטות גבוהה יותר מאשר בעמוד ימני. מודעות בשער אחורי / קדמי זוכות אף הן לתשומת לב רבה יותר ולחשיפה גבוהה יותר גם כאשר העיתון מונח סגור על השולחן. מודעות הממוקמות לפני אמצע העיתון לרוב זוכות לחשיפה גבוהה יותר, בהנחה כי ברוב המקרים הקוראים אינם מספיקים לעיין בכל עמודיו של העיתון אלא בעיקר בעמודים הראשונים. גם התכנים המעניינים יותר הם לרוב בחלקו הראשון של העיתון. מודעות ב”בלוק” – ה”בלוק” אלו העמודים הראשונים במוספי סוף השבוע וברשתות המקומונים, בהן מתפרסם מקבץ של עמודי פרסום . ה”בלוק” מתאים בעיקר למודעות מכירתיות.
להלן המחירונים לעיתון ידיעות אחרונות, לאתר Ynet ולעיתון כלכליסט.
כמו כן ניתן להפיץ אינסרטים וגם להפיק גם פורמטים מיוחדים, במיוחד במגזינים (כגון: עיטוף מיוחד, מודעה עם פרפורציה, מודעה עם כנפיים הנפתחת הצידה למס’ עמודים וכו’).
למיקומה של המודעה חשיבות הן מבחינת המחיר והן מבחינת הבולטות. לרוב, מודעות הממוקמות בעמוד שמאלי זוכות לבולטות גבוהה יותר מאשר בעמוד ימני. מודעות בשער אחורי / קדמי זוכות אף הן לתשומת לב רבה יותר ולחשיפה גבוהה יותר גם כאשר העיתון מונח סגור על השולחן. מודעות הממוקמות לפני אמצע העיתון לרוב זוכות לחשיפה גבוהה יותר, בהנחה כי ברוב המקרים הקוראים אינם מספיקים לעיין בכל עמודיו של העיתון אלא בעיקר בעמודים הראשונים. גם התכנים המעניינים יותר הם לרוב בחלקו הראשון של העיתון. מודעות ב”בלוק” – ה”בלוק” אלו העמודים הראשונים במוספי סוף השבוע וברשתות המקומונים, בהן מתפרסם מקבץ של עמודי פרסום . ה”בלוק” מתאים בעיקר למודעות מכירתיות.
להלן המחירונים לעיתון ידיעות אחרונות, לאתר Ynet ולעיתון כלכליסט.
השאירו פנייה ואנו נחזור אליכם
Error: Contact form not found.
הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון
קבל הצעת מחיר אטרקטיבית