פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום ב - מוסף השוק

כלכליסט הוא עיתון כלכלי ישראלי יומי, אתר חדשות כלכלי ואפליקציה סלולארית מבית “ידיעות אחרונות”. המו”ל והעורך הראשי של העיתון והאתר הוא יואל אסתרון. עורכת העיתון היא גלית חמי, ועורך האתר הוא גבי קסלר. העיתון מופץ במשך 5 ימים בשבוע (פרט ליום שישי). העיתון החל לצאת לאור ב-18 בפברואר 2008, ואתר האינטרנט שלו הושק בתחילת יוני 2008.

העיתון מחולק לארבעה חלקים, אחד החלקים שלו הוא “השוק” – מדור שוק ההון. מדור השוק של המוסף, מדבר על מצב השוק, ההשפעות, ההשלכות, המדדים בשוק- כתבות רבות במוסף השוק של כלכליסט הן בלעדיות לעיתון, ישנם כתבות תחקיר רבות, פרשנויות וטורים. הסיסמה המלווה את העיתון היא “ישראל מתחברת לכלכלה”. לפי הצהרותיהם של ראשי העיתון “כלכליסט” פונה לאנשי המקצוע בתחומי הכלכלה, המשפט והעסקים.

העיתון כלכליסט מורכב מדיווח מקיף על הפעילות הכלכלית והעסקית בארץ ובעולם, טורי פרשנות ודעה של מיטב הכותבים, העיתון מפרסם המלצות, טיפים וכלים מעשיים. מדורי כלכילסט: העיתון מתמקד בתחומי כלכלה שונים כמו “השוק” – שוק ההון, נדל”ן ובורסה. העיתון מחולק למספר מדורים: חדשות, מדורים יומיומיים אשר עוסקים בנושאי רכב, טכנולוגיה, משפט, נדל”ן ועוד. מדור שוק ההון ומדור” 2012″ שעוסק בתחום הצרכנות והפנאי. העיתון מכיל מדורים קבועים בנושאי:

• רכב
• משפט
• שיווק
• כלכלה והון
• מסחר
• נדל”ן
• עסקים

כלכליסט הוא לא רק עיתון עסקים אלא עיתון המשמש כצינור מידע לקהלי יעד מגוונים. העיתון משמש בין היתר כ:
• מקור החדשות בארץ ובעולם.
• מקור מרכזי בנושא הכלכלה בארץ ובעולם.

נושאים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהמציאות היום יומית בישראל.

פרסום בעיתון כלכליסט זוהי דרך לפרסום מודעות בעלות אופי מכירתי ו/או תדמיתי במיקומים שונים ובגדלים שונים על פי זיהוי צרכי הלקוח .

“כלכליסט” הוא העיתון המוביל מבין העיתונים הכלכליים. (כך עולה מסקר שהוכן על ידי “פרויקט מדגם” עבור כנס אילת לעיתונות). לפי הסקר, 29% מבין אלו שקוראים עיתונות כלכלית, העידו כי הם קוראים “כלכליסט”. אחריו “דה מרקר” עם 22%, “גלובס” כ-18% ובסוף “עסקים” עם כ-12%. עוד עולה מהסקר, כי כ-60% מהציבור קוראים עיתונות כלכלית, מהם כ-33% במידה בינונית ו-26% במידה רבה.

מְחַבֵּר


admin

    לחץ כאן וקבל הצעת מחיר