פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום בעיתון כלכליסט

עיתון כלכליסט מבית ידיעות אחרונות הוא עיתון כלכלי יומי.
כלכליסט מגיע לקהל קוראים מגוון –
לא רק לאנשי מקצוע בתחומי העסקים והכלכלה,
אלא גם לקהלים שנמנעו עד כה מקריאת עיתונים כלכליים.
עיתון כלכליסט פונה לקהל רחב וטווח הגילאים נע מגיל 20 ועד מבוגר.
קהל הקוראים מגיע ממעמד סוציו אקונומי גבוה ומעלה.
הקוראים לרוב אנשים המתעניינים בעולם שוק ההון והכלכלה.
העיתון כתוב באופן פשוט וקריא כך שגם קהל שאינו חי את עולם העסקים מתחבר לעיתון.

פרסום בעיתון כלכליסט

כלכליסט הוא עיתון כלכלי ישראלי יומי, אתר חדשות כלכלי ואפליקציה סלולארית מבית “ידיעות אחרונות”.
המו”ל והעורך הראשי של העיתון והאתר הוא יואל אסתרון, עורכת העיתון היא גלית חמי,
ועורך האתר הוא גבי קסלר
העיתון מופץ במשך 5 ימים בשבוע (פרט ליום שישי).
העיתון החל לצאת לאור ב-18 בפברואר 2008, ואתר האינטרנט שלו הושק בתחילת יוני 2008.

תפוצת העיתון: תפוצת העיתון הרחבה בכל הארץ מאפשרת למפרסם להיחשף לאוכלוסיה גדולה ביותר,
מספר עותקים: 80,000, העיתון הינו יומי ויוצא בימים א’-ה’.
העיתון נמכר בנפרד מהעיתון היומי ידיעות אחרונות.

העיתון מחולק לארבעה חלקים:

  1. “חדשות”
  2. “מדורים” – מדורים יומיים – חלקם קבועים, ואחרים מתחלפים (רכב, טכנולוגיה, משפט, נדל”ן ועסקי ספורט),
  3. “השוק” – מדור שוק ההון
  4. “2012” – מדור פנאי וצרכנות.

החל משנת 2010 מצורף “מוסף כלכליסט” לעיתון בימי חמישי.

הסיסמה המלווה את העיתון היא “ישראל מתחברת לכלכלה”.
לפי הצהרותיהם של ראשי העיתון “כלכליסט” פונה לאנשי המקצוע בתחומי הכלכלה, המשפט והעסקים.

העיתון כלכליסט מורכב מדיווח מקיף על הפעילות הכלכלית והעסקית בארץ ובעולם,
טורי פרשנות ודעה של מיטב הכותבים, העיתון מפרסם המלצות, טיפים וכלים מעשיים.
מדורי כלכילסט: העיתון מתמקד בתחומי כלכלה שונים כמו “השוק” – שוק ההון, נדל”ן ובורסה.
העיתון מחולק למספר מדורים: חדשות, מדורים יומיומיים אשר עוסקים בנושאי רכב, טכנולוגיה, משפט, נדל”ן ועוד.
מדור שוק ההון ומדור” 2012″ שעוסק בתחום הצרכנות והפנאי.

העיתון  מכיל מדורים קבועים בנושאי:

• רכב
• משפט
• שיווק
• כלכלה והון
• מסחר
• נדל”ן
• עסקים

כלכליסט הוא לא רק עיתון עסקים אלא עיתון המשמש כצינור מידע לקהלי יעד מגוונים. העיתון משמש בין היתר כ:
• מקור החדשות בארץ ובעולם.
• מקור מרכזי בנושא הכלכלה בארץ ובעולם.
נושאים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהמציאות היום יומית בישראל.

פרסום בעיתון כלכליסט זוהי דרך לפרסום מודעות בעלות אופי מכירתי ו/או תדמיתי במיקומים ובגדלים שונים על פי צרכי הלקוח .

“כלכליסט” הוא העיתון המוביל מבין העיתונים הכלכליים.
(כך עולה מסקר שהוכן על ידי “פרויקט מדגם” עבור כנס אילת לעיתונות).
לפי הסקר, 29% מבין אלו שקוראים עיתונות כלכלית, העידו כי הם קוראים “כלכליסט”.
אחריו “דה מרקר” עם 22%, “גלובס” כ-18% ובסוף “עסקים” עם כ-12%.
עוד עולה מהסקר, כי כ-60% מהציבור קוראים עיתונות כלכלית,
מהם כ-33% במידה בינונית ו-26% במידה רבה.

כלכליסט הוא עיתון כלכלי ישראלי יומי, אתר חדשות כלכלי ואפליקציה סלולארית מבית “ידיעות אחרונות”.
המו”ל והעורך הראשי של העיתון והאתר הוא יואל אסתרון, עורכת העיתון היא גלית חמי,
ועורך האתר הוא גבי קסלר
העיתון מופץ במשך 5 ימים בשבוע (פרט ליום שישי).
העיתון החל לצאת לאור ב-18 בפברואר 2008, ואתר האינטרנט שלו הושק בתחילת יוני 2008.

תפוצת העיתון: תפוצת העיתון הרחבה בכל הארץ מאפשרת למפרסם להיחשף לאוכלוסיה גדולה ביותר,
מספר עותקים: 80,000, העיתון הינו יומי ויוצא בימים א’-ה’.
העיתון נמכר בנפרד מהעיתון היומי ידיעות אחרונות.

העיתון מחולק לארבעה חלקים:

  1. “חדשות”
  2. “מדורים” – מדורים יומיים – חלקם קבועים, ואחרים מתחלפים (רכב, טכנולוגיה, משפט, נדל”ן ועסקי ספורט),
  3. “השוק” – מדור שוק ההון
  4. “2012” – מדור פנאי וצרכנות.

החל משנת 2010 מצורף “מוסף כלכליסט” לעיתון בימי חמישי.

הסיסמה המלווה את העיתון היא “ישראל מתחברת לכלכלה”.
לפי הצהרותיהם של ראשי העיתון “כלכליסט” פונה לאנשי המקצוע בתחומי הכלכלה, המשפט והעסקים.

העיתון כלכליסט מורכב מדיווח מקיף על הפעילות הכלכלית והעסקית בארץ ובעולם,
טורי פרשנות ודעה של מיטב הכותבים, העיתון מפרסם המלצות, טיפים וכלים מעשיים.
מדורי כלכילסט: העיתון מתמקד בתחומי כלכלה שונים כמו “השוק” – שוק ההון, נדל”ן ובורסה.
העיתון מחולק למספר מדורים: חדשות, מדורים יומיומיים אשר עוסקים בנושאי רכב, טכנולוגיה, משפט, נדל”ן ועוד.
מדור שוק ההון ומדור” 2012″ שעוסק בתחום הצרכנות והפנאי.

העיתון  מכיל מדורים קבועים בנושאי:

• רכב
• משפט
• שיווק
• כלכלה והון
• מסחר
• נדל”ן
• עסקים

כלכליסט הוא לא רק עיתון עסקים אלא עיתון המשמש כצינור מידע לקהלי יעד מגוונים. העיתון משמש בין היתר כ:
• מקור החדשות בארץ ובעולם.
• מקור מרכזי בנושא הכלכלה בארץ ובעולם.
נושאים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהמציאות היום יומית בישראל.

פרסום בעיתון כלכליסט זוהי דרך לפרסום מודעות בעלות אופי מכירתי ו/או תדמיתי במיקומים ובגדלים שונים על פי צרכי הלקוח .

“כלכליסט” הוא העיתון המוביל מבין העיתונים הכלכליים.
(כך עולה מסקר שהוכן על ידי “פרויקט מדגם” עבור כנס אילת לעיתונות).
לפי הסקר, 29% מבין אלו שקוראים עיתונות כלכלית, העידו כי הם קוראים “כלכליסט”.
אחריו “דה מרקר” עם 22%, “גלובס” כ-18% ובסוף “עסקים” עם כ-12%.
עוד עולה מהסקר, כי כ-60% מהציבור קוראים עיתונות כלכלית,
מהם כ-33% במידה בינונית ו-26% במידה רבה.

כלכליסט הוא עיתון כלכלי ישראלי יומי, אתר חדשות כלכלי ואפליקציה סלולארית מבית “ידיעות אחרונות”.
המו”ל והעורך הראשי של העיתון והאתר הוא יואל אסתרון, עורכת העיתון היא גלית חמי,
ועורך האתר הוא גבי קסלר
העיתון מופץ במשך 5 ימים בשבוע (פרט ליום שישי).
העיתון החל לצאת לאור ב-18 בפברואר 2008, ואתר האינטרנט שלו הושק בתחילת יוני 2008.

תפוצת העיתון: תפוצת העיתון הרחבה בכל הארץ מאפשרת למפרסם להיחשף לאוכלוסיה גדולה ביותר,
מספר עותקים: 80,000, העיתון הינו יומי ויוצא בימים א’-ה’.
העיתון נמכר בנפרד מהעיתון היומי ידיעות אחרונות.

העיתון מחולק לארבעה חלקים:

  1. “חדשות”
  2. “מדורים” – מדורים יומיים – חלקם קבועים, ואחרים מתחלפים (רכב, טכנולוגיה, משפט, נדל”ן ועסקי ספורט),
  3. “השוק” – מדור שוק ההון
  4. “2012” – מדור פנאי וצרכנות.

החל משנת 2010 מצורף “מוסף כלכליסט” לעיתון בימי חמישי.

הסיסמה המלווה את העיתון היא “ישראל מתחברת לכלכלה”.
לפי הצהרותיהם של ראשי העיתון “כלכליסט” פונה לאנשי המקצוע בתחומי הכלכלה, המשפט והעסקים.

העיתון כלכליסט מורכב מדיווח מקיף על הפעילות הכלכלית והעסקית בארץ ובעולם,
טורי פרשנות ודעה של מיטב הכותבים, העיתון מפרסם המלצות, טיפים וכלים מעשיים.
מדורי כלכילסט: העיתון מתמקד בתחומי כלכלה שונים כמו “השוק” – שוק ההון, נדל”ן ובורסה.
העיתון מחולק למספר מדורים: חדשות, מדורים יומיומיים אשר עוסקים בנושאי רכב, טכנולוגיה, משפט, נדל”ן ועוד.
מדור שוק ההון ומדור” 2012″ שעוסק בתחום הצרכנות והפנאי.

העיתון  מכיל מדורים קבועים בנושאי:

• רכב
• משפט
• שיווק
• כלכלה והון
• מסחר
• נדל”ן
• עסקים

כלכליסט הוא לא רק עיתון עסקים אלא עיתון המשמש כצינור מידע לקהלי יעד מגוונים. העיתון משמש בין היתר כ:
• מקור החדשות בארץ ובעולם.
• מקור מרכזי בנושא הכלכלה בארץ ובעולם.
נושאים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהמציאות היום יומית בישראל.

פרסום בעיתון כלכליסט זוהי דרך לפרסום מודעות בעלות אופי מכירתי ו/או תדמיתי במיקומים ובגדלים שונים על פי צרכי הלקוח .

“כלכליסט” הוא העיתון המוביל מבין העיתונים הכלכליים.
(כך עולה מסקר שהוכן על ידי “פרויקט מדגם” עבור כנס אילת לעיתונות).
לפי הסקר, 29% מבין אלו שקוראים עיתונות כלכלית, העידו כי הם קוראים “כלכליסט”.
אחריו “דה מרקר” עם 22%, “גלובס” כ-18% ובסוף “עסקים” עם כ-12%.
עוד עולה מהסקר, כי כ-60% מהציבור קוראים עיתונות כלכלית,
מהם כ-33% במידה בינונית ו-26% במידה רבה.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר