פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

Xnet

פרסום באפליקציית - Xnet

אפליקצית כלכליסט

פורטל התוכן של חטיבת המגזינים של קבוצת ידיעות אחרונות. האתר הושק באפריל 2011, הוקם כדי להציע לגולשים כתובת מרכזית אחת לתוכן אטרקטיבי ומרתק, העוסק בחידושים ובטרנדים יפים. האתר נבנה על ידי בית התוכנה של ידיעות אחרונות, “ידיעות טכנולוגיות”. הפורטל הוקם ויופעל על ידי קבוצת המגזין “ידיעות אחרונות”. והעורך הראשי הוא אילן יצחק, ממייסדי ynet, וסגן העורך הראשי וסמנכ”ל המסחר לשעבר הוא פיני גורן, לשעבר סמנכ”ל המסחר של וואלה.

זהו אתר לייף סטייל המעצב את עולמו ואורח חייו של הגולש. האתר בנוי ממערכת עיתונאית, אשר מחויבת להביא לגולשים מוצר איכותי ברוח המגזינים המובילים של הקבוצה בתעשיית הדפוס, בעל דינאמיות גבוהה וממשק גרפי מתקדם, המותאם לאינטרנט המהיר.

חדשנות האתר באה לידי ביטוי בחוויית גלישה אסתטית, המדגישה מאוד את יתרונותיו הוויזואליים. האתר מציג גישה חדשה לתוכן גולשים, ומזמין את קוראיו להיות שותפים פעילים בכל תחומי התוכן, באמצעות מנגנון ייחודי לשליחת הערות ומידע.

האתר מפעיל פלטפורמת בלוגרים עצמאית, המארחת עשרות כותבים, ביניהם אמנים, אנשי אקדמיה ואנשי מקצוע מובילים מכל תחומי התוכן באתר. האתר מייצר ומציג ערוצי תוכן ומידע במגוון גדול של תחומי עניין – אופנה ויופי, עיצוב ואדריכלות, משפחה וזוגיות, אוכל ובריאות, טיולים ווידאו וכן משלב ערוצים ייחודיים המופעלים על ידי ידיעות אחרונות השבועי והחודשי. מגזינים: לאשה, פנאי פלוס, מנטה, בלייזר וגו.

לצד אלה, מארח האתר גם תכנים ושירותים של אתרים-שותפים, שפעלו עד כה עצמאית ברשת. האתר מציג כעשרים ערוצי תוכן חיוניים, רובם ממקורות תוכן עצמאיים ואחרים מבוססי שיתוף פעולה עם אתרי תוכן ותיקים יותר, שיוטמעו באופן אינטגרטיבי באתר. ברוח השותפות, בין האתרים השותפים: רדיו מהות המופעל בידי קרן אריסון, מאגר האטרקציות למשפחה, מגזין הפנאי הוותיק מרמלדה , מאגר המבשלים הביתיים תבשיל , הרשת החברתית הייחודית כמוני של מכון גרטנר במרכז שיבא, ומאגר סרטוני ההדרכה בווידאו Home-Aid.

חטיבות התוכן החומרות של xnet הן אופנה, עיצוב ואדריכלות, משפחה ויופי. לצד אלה יפעיל האתר ערוצי תוכן נוסף: רכילות, אוכל, יחסים, בריאות, טיולים, עשו בעצמכם, אסטרולוגיה ועוד.

הקטלוג

הקטלוג של Xnet ולאשה הוא זירת אופנה אינטרנטית, חדשה ומהפכנית, הגדולה בישראל. הקטלוג מציג את המותגים, המים, הקולקציות והטרנדים הכי חמים בעולם האופנה הישראלי, שומר על חוויית גלישה יוקרתית ואולטרה-איכותית, ומציע סיבוב קניות אונליין, 24 שעות ביממה, ואפשרויות רכישה של פריטים מתוכננים מהבית.

הקטלוג מקדם מותגים ופריטי אופנה במגוון גדול של “חלונות תצוגה”. בין היתר, יאפשר הקטלוג למעצבים ולמותגים שישתתפו בו- אפשרויות פרסום שונות:

הקמת “חנות דגל” אונליין, שתציג פריטים מהקולקציה של כל מעצב, סרטוני וידאו, מבצעים מיוחדים וקופונים לרכישת פריטים בהנחה.
אפשרות אפשרות פעילות מסחרית אלקטרונית מול העסקה, ללא צורך בהקמת אתר פרטי או מערך סליקה יקר.
מקום ומעמד נחשב בשורה אחת עם מעצבים ומותגים מובילים בישראל.
קידום מהותי בחיתוכי חיפוש שונים בתוך הקטלוג: לפי שם המותג, מחיר הפריט, הצבע או הטרנד.
אופטימיזציה של החיפוש גם במנועי חיפוש מקוונים – גוגל, בינג ואחרים.
קישור וקידום באמצעות מאמרים ודיווחים ב-Xnet, פורטל הלייף סטייל של ידיעות אחרונות.
חשיפה גדולה של כל מותג מול קהל רחב, חדש, מפולח, אופנתי, מוביל דעת קהל וקהל אינטרנטי מאוד.

(יו”ר קבוצת המגזינים: מימי נופח-משה, סגנית יו”ר קבוצת המגזינים: יעקב נצר, עורך ראשי: אילן יצחק, סגן נשיא מסחרי: פיני גורן)

נתונים מספריים:

1,400,000 משתמשים ייחודיים בחודש

3.6 דפים נצפים בממוצע לגולש

20:00 דקות – זמן שהייה ממוצע באתר

טווח גילאים 22-55

70% נשים ו-30% גברים

קהל איכותי וממוקד

שיעור הקליקים הממוצע (אחוז המרה) עומד על 0.1% (פי 2.5 גבוה מהממוצע הארצי של הקליקים).

תמחור לפריסה כללית לפי CPM6 – אינו כולל מוצרי פרימיום.

מְחַבֵּר


admin

    לחץ כאן וקבל הצעת מחיר