פרסום מודעות בידיעות אחרונות הוא מגוון וניתן להתאמה על פי מסגרת התקציב של הלקוח.
פרסום במהדורת שישי היא כדאית ביותר, מכוון שהמהדורה מופצת בכמות רבה במיוחד,
ובהתאמה לכך יש לה קוראים רבים.
בנוסף, לקהל הקוראים של מהדורת שישי, יש יותר זמן לעלעל בעיתון מאשר בימי החול.
בעקבות כך, ההתמקדות במודעה והאפקטיביות שלה על הקוראים היא גדולה ביותר.
כמו כן, ניתן להתאים חבילת פרסום לפי המסר ותקציב פרסום.
העיתון מופץ בפורמט "טבלואיד", עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות,
המאפיין את ז'אנר העיתונות הפופולרית בעולם ובו ניתן לבחור במודעות עם גדלים שונים.
בעיתון "ידיעות אחרונות" ניתן למצוא מידע רחב, מקיף חדשני ומעודכן, כאשר במהדורת שישי קיים מוספים שונים וייחודים.
תוכן העיתון של מהדורת שישי עוסק בחדשות, כלכלה פוליטיקה , אקטואליה כתבות, פרשנויות של הכותבים המובילים, מדורי רכילות,
ספורט, ספרות טיולים, בריאות, דרושים, קניות בישול ופנאי בידור, מתן עצות לקוראי העיתון מענה על שאלות ומשחקים.
על פי סקרים שונים, הכסף הגדול נמצא בעיתונות סוף השבוע, שעל פי הערכות מכניסה כ-50% מההכנסות השבועיות של כל עיתון.
ע"פ סקר TGI שנערך בחציון הראשון של 2012, עיתון ידיעות אחרונות ממשיך להיות העיתון החזק של יום שישי ופותח פער מ'ישראל היום'
בחציון הראשון של 2012 בשנת 2011 החשיפה ל'ידיעות' רשמה גידול קל מ-42.8% בחציון השני של 2011 ל-43.4% בינואר-יוני 2012.
בחציון הראשון של 2011 רשם העיתון 44.3% ובזה שלפניו – 43.1%.
מהדורת יום חול
העיתון מופץ בפורמט "טבלואיד", עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז'אנר העיתונות הפופולרית בעולם ובו ניתן לבחור במודעות עם גדלים שונים. כמו כן, ניתן להתאים חבילת פרסום לפי המסר ותקציב פרסום.
מבנה העיתון- בימי חול:
קונטרס החדשות.
24 שעות – מוסף כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.
ממון – מוסף כלכלה.
ספורט – חדשות הספורט וכן מדור רכילות.
מוספים המצורפים לידיעות אחרונות בימי החול:
יום ראשון: זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות.
יום שני: מסלול – מוסף תיירות.
יום שלישי: לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקי נדל"ן ורכב, מדור דרושים וכו'.
יום רביעי: זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.
הפצה: 350,000 עותקים בכל יום חול.
על פי הסקרים ישנה מגמת עלייה בחשיפת קהל הקוראים בימי חול.
על פי נתוני הסקרים עולה כי נרשמה עלייה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-63.2% (יולי-דצמבר 2011) ל-66.5% (ינואר-יוני 2012).
